on-the-road4.reismee.nl

Welkom op ons 4e reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar weons bevinden en waar we zijngeweest! Meer informatie over ons en de reis die wegaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zienje graag terug op onsreislog en we stellen het op prijs als jeaf en toe eens een berichtje achterlaat (geldt vooral voor jou, Q)!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

GJ, Jacqueline en Merle

Reacties

Reacties

Hoi lieverds,

en ik dacht dat jullie al sinds 3 juli weg zijn :-)
Zo is dat met het geheugen. Alsnog een hele fijne vakantie met hopelijk veel spannende en ontspanndende indrukken. Ik verheug me al op jullie verhalen. Wij zijn net terug van onze 3-weekse vakantie in het noorden van Duitsland, erg gezellig en landelijk (ree voor de deur, leuk, slang in het gras, minder).

Liefs
Anneke

Jacqueline

Toen jij zei dat jullie pas terugkwamen wanneer wij gingen, had ik al het idee dat je erg lang op vakantie ging, maar nu begrijp ik het. Tja, dat ouder worden hè? Jij last van je geheugen, ik was van de week bij de dokter voor mijn dikke enkels en toen opperde hij steunkousen (jank). Hmmm, ben benieuwd hoe dat verder gaat. Bedankt voor jullie kaart, het is echt leuk om weer eens een kaart per post te krijgen, een zeldzaamheid tegenwoordig. Ik bel snel, knuffels voor Stefan en Yorick en voor jou natuurlijk!

Tante José

Super de suup wat je nu weer gaan ondernemen.
Jammer dat ik je tante ben en niet je dochter Jacqueline.
Ik wens jou, GJ en Merle een fantastische reis en vakantie toe.
Letterlijk en figuurlijk wel verdiend!
Dikke kus voor jullie alle drie en voor Quinten;
geniet er maar eens van het rijk alleen te hebben samen met Wengo, dikke knuffel voor jullie alle twee.

o(ma)

Wat vliegt de tijd; het lijkt wel alsof jullie net terug zijn van de vorige reis...en Jacq, als een kind zo blij met je koffer! Ik heb de voorbereidingen gevolgd en het ziet er weer goed uit, het is voor jullie altijd weer spannend hoe de logeeradressen er in werkelijkheid uit zien. Ik wens jullie, ook namens Ton, een hele leuke vakantie en ben natuurlijk standby voor de achterblijvers, Quint en Wengo. Veel liefs van o(ma)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!