on-the-road4.reismee.nl

Niets op het programma?

Niets gepland voor deze dag, helemaal niets.... Wel genoeg suggesties meegenomen, maar we besloten om slechts een beetje rond te wandelen en het rustig aan te doen. Uitgeslapen tot 09.00 uur en op naar Lori's Diner waar we ooit, tijdens onze eerste reis, de vakantie begonnen. Na een heerlijk ontbijt door de stand geslenterd. Beetje winkels gekeken, kort naar Chinatown en gegeten in een restaurant met live muziek. Koffers op orde gebracht en dat was het.

Het vliegtuig vertrok zondag om 14.00 uur. We ontbeten snel, namen een airportshuttle en kwamen rond 11.00 uur op het vliegveld aan. Ingecheckt, koffers gedumpt en wachten maar. Het vliegtuig vertrok op tijd en de vlucht verliep voorspoedig. Om 09.15 uur (ja, ineens krijg je die 9 uur tijdsverschil er weer bij) arriveerden we op Schiphol. Met de trein op naar Arnhem en daar haalde Quint ons op. De vakantie ging weer snel om, maar was heel bijzonder dit jaar. Zeker de gastheren en gastvrouwen van de airbenb's maakten deze vakantie meer dan de moeite waard.

Laura

Welkom terug!
Wat een super vakantie zeg, ik ga strakjes de fotos bekijken.

Groetjes van (je nichtje) Laura