on-the-road4.reismee.nl

Sil de strandjutter

Bed was behoorlijk hard in het motel, dus ik was blij dat ik op moest staan. Ontbeten bij Starbuck's waar een lange rij stond. We realiseerden ons dat het zaterdag was en dat veel mensen blijkbaar hun dag starten bij de Starbuck's. Wij dus ook. Het was mistig en koud, maar we besloten toch om naar het strand te gaan. Gelukkig was de rij bij Starbuck's zo lang dat het weer intussen opgeklaard was. Weer een prachtig strand met zeehonden en sanddollars (die vonden we niet). GJ hebben we van het strand af moeten sleuren want die heeft zijn nieuwe carrière gevonden: strandjutter. Blij loopt hij turend langs het strand en wil al zijn vondsten (houtjes, schelpjes, steentjes) meenemen. We moesten natuurlijk wel weer een eindje rijden, dus onder protest hebben we hem de auto ingesleurd. Wel met de belofte dat we een vuurtoren gingen bekijken. Deze vuurtoren en de woning van de vuurtorenwachter hebben we inderdaad bekeken. Het was een stevige wandeling ernaartoe, maar het was zeker de moeite waard. Daarna op naar Mendocino (bekend van o.a. Murder she wrote), daar wat rondgereden en toen op naar Vacaville. We hebben een hotel praktisch naast de outlets dus wat wil je nog meer? Vooral Merle had veel haast vandaag om de outlets te bereiken. Na al dat natuurgeweld en de bochtige wegen, viel het mij weer even tegen om 6-baans snelweg te rijden. Maar goed, aan het begin van de avond kwamen we bij de outlets aan dus shoppen maar weer. De prijzen lagen hier een stuk hoger dan in de vorige outlet, maar uiteraard konden we toch nog koopjes vinden. Gegeten, kleren uitpakken en uitgeput het bed in. Dat wordt nog wat met die koffers.......

(O)pa en Bup

Is die Indiaan al boven water?Of is het net als in de tropen: vandaag een beetje omzet en morgen lekker uitrusten....Ik heb begrepen,dat jullie roadmap toch wel weer terecht is gekomen? Anders was waarschijnlijk het vervolgverhaal wat anders van toon geweest.Maar het is weer een fantastische ervaring voor jullie;kun je toch minstens een heel jaar van hard werken op teren!!
Wij hopen,dat ook de laatste week een flink aantal leuke ervaringen zal opleveren voordat jullie terugvliegen.
Heel veel plezier en tot over een week of zo,
(O)pa en Bup

o(ma)

Hallo luitjes,

Hoe is het? Al weer zin om richting huis te gaan? Als ik de verslagen lees is het wel een relaxte vakantie geweest waar je weer een jaartje op moet teren!
Ben benieuwd naar de foto's.
Hier alles oke. Het oudste kind heeft vandaag weer bij ons gegeten en wilde zowaar iets "gezonds" hoewel de knakworsten en frikandellen hem toch nog niet de keel uit komen....Hij maakt het goed en geniet nog van zij vrij zijn voordat hij naar Terschelling vertrekt.
Je krijgt de hartelijke groeten van oma waar we zaterdag heen gaan. Nou, nog hele fijne dagen, een goede terugreis en veel liefs van Ton en
o(ma)