Bomen, bomen en nog meer bomen
02 aug. 2012
🇺🇸
vanuit Verenigde Staten
's Ochtends een fantastisch ontbijt op in Carolyn's tuin. Fritata (quiche zonder korst), fruit, yoghurt, nog meer taart, het kon niet op. Daarna nog uren zitten praten in de tuin, lekker in de schaduw en gekeken naar de honden, kippen en eenden. Na een dikke knuffel en bramen voor onderweg, toch maar op pad. Eerst in Grants Pass rondgekeken en vervolgens via enorme narrow winding roads (en ze waren echt bochtig!) op naar Californië. We passeerden vele Redwoods en ook deze zijn weer enorm! Honderden jaren oud en zo groot, je kunt je het niet voorstellen. Het was een prachtige reis maar wel vermoeiend. Ik kon geen bocht meer zien 's avonds. Onderweg nog gestopt voor een ijs (tja, ijsjes verkopen ze hier niet) en de latte's. Aan het begin van de avond kwamen we aan bij het Ravenwood motel, echt zo'n typisch motel waar je de auto voor de deur zet. Gegeten in het indianenreservaat, steaks en kip, smaakte prima. Daarna snel op naar het motel: Merle op de slaapbank, waar ze direct in slaap viel en wij in de slaapkamer. Het temperatuurverschil was enorm deze dag: van 40 graden naar 13 graden. Wat een verschil een paar van die bergen maken!
Reacties
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!