Alweer journey through time
31 jul. 2012
🇺🇸
vanuit Verenigde Staten
's Ochtends op tijd op want we moesten natuurlijk 3 uur extra rijden om het roadbook op te halen. We hadden een smakelijk ontbijtje in een biologisch eettentje, een van de eerste die we in de USA zagen. Daarna die prachtige weg weer gereden op weg naar het roadbook. De indiaan wachtte ons al op met het heilige boek. Weer een praatje gemaakt, een gratis cd meegekregen en terug maar weer. De journey through time werd al een stuk minder interessant toen we deze voor de 3e keer reden. Gelukkig hadden we een luistercd op van Mama Tandoori dus er viel nog wel iets te lachen onderweg.
Op de terugweg gestopt bij een enorme rockshop waar je zelf stenen kon zoeken. Daar vonden we het wat te warm voor, dus we hebben tussen de kratten gezocht en wat meegenomen (kunnen we het overgewicht ergens declareren, pa?). Daarna op naar Rock Smith State Park een mooi klein park met een beekje en prachtige rotsen. Naar beneden afgedaald en daar wat rondgewandeld. Hongerig op naar Sisters wat een prachtig toeristisch westernstadje zou zijn. Nou, wij kwamen om 19.30 uur aan en toen was alles al dicht. We konden nog net een restaurant vinden, waar we een soort bbq maaltijd kregen, maar voor de rest was er niets te doen. Na het eten terug naar de cabin. Nooit zo fijn rijden in het schemerdonker omdat die schattige hertjes dan vlak voor je auto oversteken.
Nog even buiten gezeten en toen bekaf het bed weer in.
Op de terugweg gestopt bij een enorme rockshop waar je zelf stenen kon zoeken. Daar vonden we het wat te warm voor, dus we hebben tussen de kratten gezocht en wat meegenomen (kunnen we het overgewicht ergens declareren, pa?). Daarna op naar Rock Smith State Park een mooi klein park met een beekje en prachtige rotsen. Naar beneden afgedaald en daar wat rondgewandeld. Hongerig op naar Sisters wat een prachtig toeristisch westernstadje zou zijn. Nou, wij kwamen om 19.30 uur aan en toen was alles al dicht. We konden nog net een restaurant vinden, waar we een soort bbq maaltijd kregen, maar voor de rest was er niets te doen. Na het eten terug naar de cabin. Nooit zo fijn rijden in het schemerdonker omdat die schattige hertjes dan vlak voor je auto oversteken.
Nog even buiten gezeten en toen bekaf het bed weer in.
Reacties
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!