Vergeten.......
30 jul. 2012
🇺🇸
vanuit Verenigde Staten
Na een matig ontbijt in het hotel op naar de volgende etappe: Terrebonne, een gehucht vergelijkbaar met ons dorp. Het was aardig weer dus onze eerste stop was de Columbia River waar we naar de surfers en kite surfers hebben gekeken. Mooi om te zien. Daarna via de Journey through time road op naar de cabin. De scenic road was inderdaad erg mooi. Eerst aan beide zijden van de weg enorme graanvelden, vervolgens heuvelachtig landschap. Slaperige dorpjes onderweg, echt een mooie route. Onderweg gestopt bij een rockshop om maar weer eens voor stenen te kijken. De shop werd gerund door een gepensioneerde indiaan (oh nee, native American moet je dat tegenwoordig noemen) en daar nog vrolijk een babbeltje gemaakt. Toen weer verder. We passeerden een ghosttown waar toch nog 20 mensen woonden. Beetje vreemd, wij dachten dat er in een ghosttown helemaal niemand meer woonde maar dat was hier dus anders. Beetje commercieel dus even wat rondgelopen en op weg maar weer. Helaas kwamen we er vlakbij de cabin achter dat ik mijn roadbook (het boek met alle reserveringen, routes, activiteiten, autohuurpaperassen en credicardbonnen) had laten liggen bij die vriendelijke indiaan. Nog meer helaas: we waren ruim 1,5 uur rijden verder. Mopper de mopper en toen maar even gebeld. Gelukkig hadden we een visitekaartje meegenomen. Na onze enorme aankopen bleek de indiaan meteen de shop dichtgegooid te hebben en op stap was. Jammer genoeg de andere richting op. Er zat niets anders op dan het roadbookde volgende dag op te halen. De cabin lag in niemandsland en was wat apart ingericht. Een woonkamer met slaapbank, een slaapkamer en een douche en toilet met een gordijntje ervoor in plaats van een deur. Wel prachtig de herten liepen een meter of 3 van onze picknicktafel vandaan. 's Avonds stilletjes buiten gezeten om de herten niet te storen.
Reacties
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!