on-the-road4.reismee.nl

Shop, shop, shop

Heerlijk geslapen bij Bruce. 's Ochtends een lekker ontbijtje bij een bakery gehaald en de cafe latte natuurlijk al wandelend opgedronken (ja, we passen ons al aardig aan) en toen wederom op de veranda gekletst met Bruce. Vervolgens op naar de Columbia outlet store om wat vesten aan te schaffen. De winkel lag in een leuke buurt en we vertrokken met tassen vol. Verder hebben we Portland alleen van bovenaf gezien. De stad had geen bijzondere highlights en we hadden niet veel zin om het drukke centrum in te gaan. We moesten een uurtje rijden op weg naar het volgende outlet center en daar hebben we de rest van de middag doorgebracht. Ongelooflijk goedkoop alles weer en ook erg veel mooie zaken. De koffers puilen dus enorm uit. Na de outlet reden we de scenic highway met veel bochten maar prachtige uitzichten dus diverse stops onderweg om te genieten van het uitzicht of een wandelingetje naar watervallen te maken. 's Avonds aankomst in Hood River in een hotel. Helaas een drive tru vlak voor ons raam dus nogal wat kabaal. Er was geen andere kamer meer vrij dus oordoppen in en slapen maar.

Reacties

Reacties

o(ma)

Ik heb de NS al ingeseind om door te geven of ze op 12 augustus een extra zwaar treinstel willen inzetten en Rijkswaterstaat gevraagd om een extra laag asfalt in het wegdek vanaf station Duiven naar Loo City te leggen dit i.v.m. de zware koffers....Je moet er wel een lange trip voor maken en het kost wat, maar...toch heb je het idee dat je goedkoper uit bent!
Fijn dat de keuze van de overnachtigingen zo goed uitpakken. en zo´n leuke kontakten opleveren. Veel plezier verder, heel veel groetjes en een extra dikke kus voor Merle van oma xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!