on-the-road4.reismee.nl

Regenwoud

Na wederom een nacht heerlijk geslapen op naar het Hoh Rainforest. Een mooie rit uiteraard door de bossen en toen een slingerweg naar het visitor center. Daar hebben we twee mooie wandelingen gemaakt door het regenwoud. Heel erg mysterieus met bomen waar mosflarden aan hangen en bomen die eigenlijk uit 5 andere bomen bestaan. Helaas kan ik geen foto's uploaden want of we treffen een computer die Bill Gates zelf nog in elkaar geknutseld heeft of we treffen een super de super de luxe PC die zo goed beveiligd is dat hij mijn camera weigert te zien, dus jullie moeten nog even wachten op de foto's. Ze zijn wel mooi overigens. Na de wandelingen zijn we doorgereden naar de kust. We hoefden maar zo'n 3 uurtjes te rijden dus we hebben de nodige stops gemaakt onderweg. We verbleven in een klein plaatsje (net iets groter dan Loo) aan de kust. We troffen een enorm appartement in een prachtig hotel dus dat was echt mazzel. 's Avonds een hapje gegeten in een leuk restaurantje en de rest van de avond gebabbeld met de eigenaresse. We hebben deze reis veel contact met de locals en dat maakt het erg leuk! Iets minder op tijd het bed in maar voor ons doen nog steeds vroeg.

a.reddering@web.de

Hoi Lieverds,

een mens krijgt na het lezen van jullie berichtjes gewoon even het gevoel er lekker uit geweest te zijn, erg ontspannend en goedkoop, voor mij tenminste voor jullie waarschijnlijk minder :-) Hier in Berlijn kunnen we qua temperatuur ook weer adem halen en wat aantrekken (is voor de omgeving ook wat prettiger om naar te kijken). Ik wens jullie nog heel veel plezier en kijk met smart uit naar de volgende nieuwtjes.

Liefs
Anneke

Jacqueline

Hoi Anneke,

Fijn dat je plezier hebt met het lezen van onze avonturen. Helaas nog steeds geen foto's, of de technieken zijn te nieuw (PC's zwaar beveiligd) of te oud (onmogelijk om een foto te uploaden). Jullie zullen het dus nog even met de verhalen moeten doen. We hebben wel mooie foto's gemaakt! Alweer aan de slag of toch nog even vakantie voor jullie?

Liefs,

Jacqueline