Seattle

Na de rondleiding op naar de eerste outlet, een stukje verderop. Prachtige outlet om te zien, maar de prijzen vielen erg tegen. Niet zoveel gekocht dus. Daarna terug naar Roberts huis waar Robert, Cooper (hond) en Kowalski (kat) al op ons zaten te wachten. Roberts dochter kwam nog even langs om ons alsbezienswaardigheid te bekijken en dat was gezellig. Robert was erg onderhoudend en wist veel te vertellen over Amerika en de vele plaatsen waar hij had gewoond. Daarna het bed/slaapbank in. Merle had gezelschap van hond en kat dus die voelde zich niet alleen in de woonkamer.
Reacties
Reacties
Hallo luitjes, zat al vol spanning op jullie eerste bericht te wachten....Dat klinkt allemaal weer hartstikke leuk! Zo zie je maar weer Jacq dat al je voorbereidingen niet voor niets zijn geweest! Hier de hele week bloedje heet geweest, maar dat is nu weer voorbij. Quint heeft vanavond bij ons gegeten en maakt het goed. Wengo mist het vrouwtje heel erg en kijkt haast niet om naar Quint. Jullie krijgen ook veel liefs van oma van de trein, ze gaat een paar dagen met Rini bij Jose logeren. Maar natuurlijk ook een hele dikke knuffel en veel liefs van Ton en o(ma) veel plezier verder!
Wat een avontuur hebben jullie weer, super hoor! Ik ben Harmjan ook al lekker aan het maken voor Amerika, nog 10 jaar wachten en dan gaan wij ook met Femke :).
Heel veel plezier nog daar!
Hoi Laura, leuk dat je ook weer meeleest. Ach, die 10 jaar zijn om voor het je het weet :). Ik hoop dat jullie ook een fijne vakantie hebben,
Groetjes,
Hoi mam en Ton,
Dank voor het zorgen voor Quint, ik hoorde dat Wengo nog steeds niet vooruit te branden is. Hier gaat het prima, we hebben het erg naar ons zin. We houden Quint op de hoogte via Whatsapp dus als je de laatste nieuwtjes wilt weten, kun je contact met hem opnemen.
Liefs,
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}