on-the-road4.reismee.nl

Van Antwerpen naar Seattle

De wekker stond op 03.15 uur, zucht. Na een snelle kop koffie, op naar Antwerpen. Quinten en Koen reden mee zodat zij de auto terug konden brengen. Reis ging vlot dus we waren ruim op tijd in Antwerpen. Van daaruit met de trein naar Amsterdam. Gelukkig geen van de beruchte NS vertragingen dus we waren ook op tijd op Schiphol. Maar toen, hele lange rijen voor het inchecken, voor de dropoff van de bagage dus het was nog wel even stressen of we het vliegtuig zouden halen. Ook dat lukte en toen 10.10 uur zitten, boekje lezen, puzzeltje, filmpje kijken. De vlucht verliep prima, geen turbulentie, nare landingen of wat dan ook. Na aankomst een enorme rij voor de douane en toen weer een lange rij om de koffers te controleren (?). Vervolgens op naar de car rental en daar een prachtige auto uitgezocht. Een Chrysler Town & Country voor de kenners onder ons. Werkelijk elk luxe snufje zit erop, automatisch openende schuifdeuren, lampjes, tv achterin, noem maar op. GJ stortte zich in het verkeer van Seattle en we kwamen redelijk snel aan bij het huis van Robert. We hadden via airbenb een adres waar we bij iemand thuis konden slapen. Heel apart, sleutel lag in de mailbox en wij betraden een vreemd huis met een overenthousiaste hond en een aarzelende kat. Koffers uitgepakt en toen kwam Robert, de eigenaar zelf. Het was een hartelijk welkom. Merle sliep op de slaapbank in de kamer en wij hadden een eigen slaapkamer. In de tuin een jacuzzi waar we helaas geen gebruik van hebben gemaakt. Een hapje gegeten in de mooie wijk waar Robert woont, nog even wat gekletst en toen bekaf het bed in.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!