on-the-road4.reismee.nl

nog 1,5 nachtje

Net nu het weer hier wat gaat opklaren, vertrekken wij! Ik dacht even dat ik herfstvakantie had in plaats van zomervakantie, maar gelukkig voor de thuisblijvers komt het mooie weer er hier ook aan. Zondagnacht vertrekken we naar Antwerpen, daar nemen we de trein en dan vliegen we vanaf Schiphol. Vreemde constructie maar het scheelde een hoop geld. Afgelopen week vond ik de ideale koffer (ja, je hebt een tassen en vakjes tik of niet) en die werdgelukkig net op tijd thuisbezorgd om ingepakt mee te kunnen. Hij is echt superhandig, je ritst hem in het midden open en dan heb je aan twee kanten de mogelijkheid om je spullen op te bergen. Aan een kant zitten zelfs drie vakken, ideaal! Niet meer alles door elkaar of diep wroeten om dat ene shirtje te vinden. Mochten ze nog iemand nodig hebben die reclame wil maken, dan meld ik me bij deze spontaan aan!

Reacties

Reacties

Michiel

Hallo lieve mensen!
Wens jullie héél veel plezier en een goede reis toe!
Zie jullie al met hongerige blikken bij een Outlet staan ;-)
Geniet ervan en voorzichtig aan,

Liefs xxx Michiel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!